Fredagskväll.

Igår hade vi laddat för en kväll av högsta kvalité.
Den berömda P (alias Judas) hade middag och nej vi fick inte fisk, men jag och Little gjorde lite spaningar i hans rum, dock tror jag han hade städat lite innan så vi hittade inga bevis.
Iaf repesentanterna från bauta var Jag(supper), Clown, Crazy Cupcake, Little och Virgiin. Vi hade inhandlat förfriskningar till kvällen av en pojk som hade ett väldas roligt smeknamn som var ytterst träffande. Förfriskningarna bestod av en baginbox och en flaska av livets vatten (tequila!). Så där satt vi runt ett bord och åt, drack och lyssnade till en absolute blablabla från nittiotalet. Det urartade lite, P blev vild och galen (som han blir ibland när han fått i sig lite för mycket). det blev också mycket prat om en Berlinresa som MÅSTE genomföras!

Känslan,







 Jag och Little skulle sedan dra vidare till en fest, vi spang till bussar, sms:a fel och letade frenetiskt efter mobiltelefoner. Väl på festen träffade vi på tre andra bautamedlemmar, Loco, Killer och Mushroom. Det var på festen som kvällen blev intressant, vi var nu båda jag och Little jävligt dragna men för Little kan vi säga att det gick lite utför och efter ett tag bestämde hon sig för att åka hem, vi gick till bussen och det blev ett kort hejdå. Jag staplade mig själv tillbaka till festen och var där ytterligare någon timme. Jag fick en ganska perfekt fylla, en sådan då man svävar lite på moln och känner sig som solen själv. Idag måste jag säga att jag är jävligt bakis.




Btw, fick jag ett sms om att valar inte badar tillsammans? Har ett svagt minne av det här och det gjorde mig lite förvånad faktist. men det kanske har ett jävligt fritt badkar.

To next time, Aloha

Skriv FFS!
Namn: Expert

Korrekt valar badar inte tillsammans, inte ens i samma hav...

2009-01-24 @ 17:52:55
Namn: Killer

Ska ni till berlin så ska jag med, och hör sen!

2009-01-25 @ 01:44:31
Namn: Supper

självklart att du ska! :D

2009-01-25 @ 18:23:18

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0