The last supper.

 Tidigt imorgon åker jag iväg. För att behålla våran anonymitet som jag tycker är jävligt viktig så tänker jag inte säga vart jag åker.
Men det ser ut så här:

och jag planerar att dricka mycket sånt här:

Vi ses igen om tre veckor! (ska försöka updatera när jag är borta om vad som händer, tänk jag kanske träffar någon som ser ut lite så här:

(då kan alla jävla marina däggdjur som finns gå och dö)

To next time, Aloha!

Skriv FFS!
Namn: Anonym

hahah men marina däggdjur som är så charmiga ;)

2009-01-26 @ 09:07:37
Namn: klara

åh, hälsa honom isåfall!!!

2009-01-26 @ 09:16:19
Hemsida: http://klarastiger.blogg.se/
Namn: Virgiin

Ta med en sån hem till mig MED!!!!!

2009-01-26 @ 16:01:59

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0