SICKNESSSS

Virgiinn är SICK
Så med en basröst i högsta hugg kommer nästa manifest:

Är det bara jag som har svårt att se dvärgar som människor?
(Kom igen nu, var inte blyga. Bauta är ju inte speciellt kända för sin höga PK-status...)
Jag ser dem iaf lite som djur, något att betrakta men inget man drömmer om själv.
Kanske var så kallade freakshows den bästa lösning, skulle tillfredställa mina stundande
behov iaf. Eller så finns det kanske ibland oss för att höja våart självförtroende?
Funkar för mig iaf, jag mår bra när jag ser en av dem... Jag tycker om mig själv för mina ...cm.
Jag skrattar gott vid blottat anken....

Moloko XOXO
Virgiiiiinnn

P.S. Med djur menar jag ju givetvis inte de söta som t.ex. sälar, valar
och små storögda och mycket älskvärda mini primater

BABYYYY MONKEY!!!


Skriv FFS!
Namn: Anonym

Hej klasskamrater. / Främlingen

2009-01-16 @ 16:28:25
Namn: Bauta

var hälsad främling!

2009-01-16 @ 22:19:14
Hemsida: http://bauta.blogg.se/
Namn: Killer

HAHAHAHAHAHAHAHA FYFAN VAD DU ÄR ELAK :D

2009-01-20 @ 16:38:55

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0