Salsa

Jag måste helt enkelt berätta om gårdagens äventyr. Det är så trevligt här borta på ön händer saker hela tiden!  Men först ska jag informera alla om att mina äventyr förra fredagen då jag spang omkring utan jacka i minusgrader. Jag har blivit sjuk en jävla förskyldning som gör att jag pratar asfult för att min näsa inte fungerar som den ska. Så jag lever på kaffe, nässpray och alvedon. Iaf igår var det tänkt att vi (jag och min vän vi kan kalla Nathalie av HH anledning) skulle på en spelning med våran världfamilj som föresten är två unga urgulliga människor. Så vi kom iaf inte till spelningen utan hamnade på det mest bisarra stället. En pub som hade SALSA NIGHT! Det var en av det roligaste sakerna jag någonsin sett. SALSAAAAAA!!!


Föresten hur gick det för alla igår med Spicegirls? HOPPAS att ni sjöng som fan och söp som bara tusan! (ikväll ska vi här ut igen då en av oss fyller år).


To next time, Aloha
/Supper

Skriv FFS!
Namn: clown

när du kommer hem ska du få dans asalsa med din latino-girl :P

2009-01-31 @ 20:15:46

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0