Nu Jävlar.

I Fredags fyllde Little 19 år. Hon hade en vuxenmiddag och vi började diskutera det här med bloggar, så kom vi på i ett litet förfriskat tillstånd att vi skulle återupta bauta! (eller jag och Killer kom på detta de andra får fan vara med!) Så jag tänkte väl börja med att berätta om min  fredagskväll

Little hade somsagt vuxenmiddag, det var massor med trevligt folk och allt var perfekt, (det var t om. en norska där!). Det planerades av vissa av oss skulle gå ut. Till sunkhålet slisk och trängas med killar i vita och rosa kläder som luktar för mycket rakvatten (och har för mycket hårprodukter och har givit stället dess namn). Det dracks vin, jag hade även med en flaska moseratvin som jag drack i rask tack. Vinet tillsammans med lite cigg och sedan även snus gjorde att mitt tillstånd kom till en så kallad fjortisfylla. Slisk var i princip tomt när vi kom, så vi gick. Någon kallade vakterna för fittor och vi besämde oss för att stå i kö till Konrad. Jag sprang iväg ifrån kön (nu var min fjortisfylla i sin abosluta topp) jag spydde i några buskar, tog ett tuggumi och tänkte FAN vad jag är bra. Gick tillbaka till kön, kom in på konrad gick till toan, spydde igen (tog ett nytt tuggumi). Sen gick jag ut på dansgolvet joina de andra och dansade som om jag aldrig dansat förut (för att citera en amerikanspopsång). Det var det roligaste korgen besöket jag någonsin varit på. Jag romantiserar missär, det känns så vackert.

no next time, Aloha
/Supper

Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0