Clown

Hej det är jag som är Clown om ni minns mig. Om ni inte gör det så är det jag som är den klumpiga och förvirrade av oss, eller jag vill hellre kalla det den mest tankspridda. Det är jag som glömmer nycklar och tappar bort dem, cyklar omkull (vilket mina vänner menar beror på att jag cyklar dåligt!? helt oförståeligt). Det är också jag som absolut inte kan skriva sms. Något mina vänner stör sig extremt mycket på det krävs år av erfarenhet för att kunna tyda dem.




Igår när vi hade våran sista Engelska (B) lektion insåg jag något som jag verkligen borde ha tänkt på tididgare.  Våran engelsklärare ser exat ut som grodan KERMIT i The muppet show. Allt både personlighet och utseendet.

För er som inte vet hur han ser ut (crazy skäms)så är dethär en bild på grodan.

Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0