Again Supper

I Forra inlagget skrev jag att vi skulle till THA PUB. Det var igar och jag tankte beratta lite hur det gick. Stallet hette The central bar och torsdagar ar Kareokenight! Det visade sig att vi bara skulle fa vara dar i nagra timmar och jag och JT kom pa att vi da var tvugna att dricka javligt fort for att hinna bli sa fulla som mojligt (vilket sa klart var malet med kvallen! menar man you're only young once). Sa vi borjade latt med en ol and fags och sedan TEQUILARACE (it's a little like my thing now). Vi fick dock tipset om vad jag tror kan vara the best thing ever AFTERSHOCK! Aftershock ar en rodrosa vatska som smakar som jenka. Tequilans magiska kraft blev snabbt glomd da den var tvugnen att tavla med aftershock. Det basta med denna dryck var shocken man ficke efter att man tagit shotten HELT OSLAGBAR! I alla fall det togs ganska mycket aftershock, det togs en ol till och lite mer fags(ja jag har varit i har i nagra dagar). Iaf sa det hela slutade med att jag glatt pratade om mitt priviatliv med mina larare, sjong tillabba och sedan fick srpinga upp mitt i natten och spy!

Ikvall ar vi i belfast vi ska pa spelning.

To next time Aloha


Skriv FFS!
Namn: clown

åhh vad underbart !!!! vi saknar dig och din tequila!

2009-01-31 @ 09:17:30
Namn: Supper

HAha konstigt skulle det väl vara annars.

2009-01-31 @ 16:15:43

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0