Lämnad.

FYFAN VIRGIIN, VAR VAR DU IMORSE?! Där snubblade jag in ihopp om att min älskade labbpartner skulle uppenbara sig.


MEN NEJ, så jag fick labba med två anda bautamedlemmar. Det var en mardröm och jag kunde inte vakna upp.
 VAFAN VIRGIIN! >_<


Föresten sa våran kära kemilärare att jag skulle återkoppla kemin med något från min resa.
Jag ska nog göra en MOLOTOVCOCKTAIL!


To next time, Aloha

Skriv FFS!
Namn: clown

URSÄKTA! här erbjuder man dig en plats i vår labbgrupp och anstränger sig för att du ska känna dig hemma. Och det är tacken?

2009-02-16 @ 22:01:33
Namn: Virgiiin

Jag ber på mina bara knän att du ska förlåta mig!! Jag vågade inte komma till skolan för att jag var inte för att se dig, jag var inte värdig att se dig.... förlåt för min avsaknad av mod.

2009-02-17 @ 17:12:19
Namn: Anonym

when you put it that way, naaw :<3

2009-02-17 @ 21:54:47

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0