GAsgagsgahsga

Ska jag berätta lite om varför jag ogillar mina föräldrar så mycket.

Jag åker iväg i tre veckor. Innan jag åker stänger jag av datorn. VAD TROR NI DE GÖR!? Det knallar in på mitt rum "städar det" som de själva kallar genomsökningen, sedan drar det igång datorn och "rensar den" som de så finnt kallar det. Vad de egentligen gör är att LÄSA IGENOM MIN BLOGG och kolla igenom alla mina bilder. de har förmodligen läst alla mina dagböcker med, vafan när man endå är i farten...

GAAAASSSSSSHHSHSHSHSHSH
jag skulle kunna döda dem just nu så arg är jag. Så just nu sitter jag och lösenordskyddar allt, tar bort alla bokmärken och alla annan lagrad information på webläsaren. Min dator ska bli säkrare en Alcatraz, tydligen är det vad som behövs.

Föresten, för er som vet andressen till min blogg så är iaf avändarnamnet hello och lösen: kitty

Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0