Något sånthär kommer förorden att vara

De var ingen lätt uppgift att färdigställa den här boken, samtidigit som det var fantastiskt. Jag önskar att vi träffat varandra tidigare än vi gjorde, så vi kunnat uppleva allt detta som står här i tillsammans. Men å andra sidan är det fantastiskt att vi träffades när vi gjorde, det led ju till att vi var tvugna att berätta om allt för varandra.


 Den här boken är om tiden innan vi sa hej,

bra att veta som kanske inte framgår i boken:

1. Jag dricker personligen aldrig mellanmjölk längre, då jag förknippar det med min barndom, däremot kan jag ibland önska att jag kunde. För jag älskade att dricka mellanmjölk även om jag hatade den.

2. Rangordningen av snyggast i Harry Potter är faktist inte helt sann, jag platserade Rupert Grint mycket högre upp än i den ursprungliga listan (det var min enda ändring som jag tror att Virgiin inte skulle tillåta).

3. Att det inte är någon bra idé att göra meth i en källare hos en snubbe som kallar sig själv för C Kool.

Virgiin den här boken är tillägnad dig, ditt hjärta lika explosivt som en vätebomb.



To next time, Aloha

Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0