Ett festivalknull och en...

Början till en titel av den bok som kommer skrivas av Virgiiiin och Supper och sisådär kanske 15 år.
Där ska vi förklara likt Två nötcreme och en moviebox hur det vara att växa upp i ett land som andas mellanmjölk,
och vad som präglade oss.

Anledningen till att jag annonserar detta är att jag vill att du, Supper, ska minnas vad du ska göra med denna boken när jag, vilket förmodligen aldrig kommer ske men jag ska försöka iaf, får göra crystal meth, vilken är en liten dröm jag har. Inga ambitioer på att använda det, bara att tillverka!!! Vad Suppers uppgift blir alltså att ge ut boken postumt för mig samt dedikera den till mig, Virgiiin, eftersom att jag kommer ju med största sannolikhet dö under själva tillagningen....

Tack på förhand och jag lovar att ni aldrig kommer glömma mig om jag dör... Jag brukar göra ganska starka intryck på människor...

Au Revoir

Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0