Supper tells, att däcka

I Clowns lillebrors ära ska jag nu berätta om den gången detta hände mig. Det var (om några dagar precis ett år sedan). Det var förfest hemma hos min kompis, vi firade hennes 18 årsdag (hon fyller 19 år idag, GRATTIS). Det var tänkt att vi efteråt skulle segla vidare till klubben med stort P. Jag hade bytt kläder en miljon gånger innan jag åkte dit. Peppad till 100 anlände jag. Drickan denna afton var äppelvodka och någon mystisk tropisk likör som min vän tagit hem från en båtresa till baltikum.

Likören var guds dryck!! Den smakade inge alkohol och dödade all smak av vodka, Jag spelade ölspelet, rökte som en lite skorsten och snusade överdrivet mycket, allt samtidigt... Vid 9 var jag på topp, in i badrummet, tog kort på mig själv med mobilen för JAG VAR SÅ SNYGG IKVÄLL, ringde en miljon människor, dansade till låtar jag egentligen inte gillar, drack mer av de där goda drinkarna....


Sen dog jag, jag låg i min väns dusch, dränkt i min egen spya och kunde inte komma upp, jag ska aldrig mer dricka, här kan man sova, rätt mysigt...

Jag vet inte riktigt hur, men mina vänner lyckades sätta mig i bilen och köra hem mig, spydde i en plastpåse i bilen enligt uppgifter (jag själv menar att detta inte är sant). De bär in mig på mitt rum, min mamma och bror möter mig i hallen. Minns hur någon la ner mig i sängen, hämtade en hink och en handduk. Nästa morgon vaknade jag tidigt och var hur pigg som helst. Min mamma såg beskymmrad ut, jag flinade lite och försökte skoja bort det hela...

Det var efter denna incident som min mor började köpa cider till mig, ingen mer likör och vodka Supper vad allt hon sa.


To next time, Aloha

Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0