Virgiiin Liiistar:

LÅTAR SOM MÄNSKLIGHETEN INTE BORDE FÖRPESTAS AV OCH LÅTAR SOM FRAMTIDA GENERATIONER ALDRIG BORDE FÅ TA DEL AV.

1. Summer of 69, Bryan Adams
- Den solklara vinnaren till denna lista. Det är det värsta jag hört i hela mitt liv...
Det är bara att titta på titeln så undrar man vad fan idioten tänkte... Summer of 69, det låter ju antingen som en desperat kåt 16årig kille med tennisarm eller ännu värre en 40 årig kryssningsraggare från Farsta, han har även ett tigerbälte, har namgett låtjäveln. 
   Låten för högsta betyg i alla kategorier 5 av 5 i allt
Illamånde & Obehag: 5/5
En snabb ilning som får att håren på ryggen att resa sig, kommer direkt vid låtens första ton. Jag känner hur kräkreflexerna jobbar i överdrift och jag klarar inte av att ens lyssna klart på hela låten, av fruktan för mitt eget liv. Tänk er själva att höra på en man med en blandning av "halv-fem-på-morgonen-sex-röst" som möter den amerikanska nostalgiska mannen med ölmage och husvagn som hemvist. Det andas trash, white-trash, men det är ju ändå vad det är, den värsta white-trash låten som finns...
Dödsångest: 5/5
Jag vill ta mitt liv. Om jag fick välja att om jag dog här och nu och då skulle denna låt omintetgöras så skulle jag välja det.
Det är ett offer jag är villig att ta för att befria mänskligheten från dessa "amerikanska-låt-oss-sjunga-om-svorna-tider-då-jag-fick-knulla-låtar". Som sagt är ju låten bara en desperat förfrågan om ni inte vill suga av mig...
Självmordslåt: 5/5
Anledning till att den får så högt här är inte att jag skulle vilja ta livet av mig till denna låt utan att det finns många andra som vill det. Tänk återigen på ett farstaglitter, med en snygg tan och hårt stylat hår, det här är ju hans dröm. Att ranka den så högt här är även en uppmaning till er där ute som gillar denna låt, uppmanningen lyder som följer: Det är lika bra att dö, du är ju inte värd något i alla fall.
  
Vad som jag dock avskyr mest med denna låt, en låt som jag lovar var columbineskyttarnas favorit, är:
FÖRSTA JÄVLA VERSEN....

"I got my first real six-string"

Inte en jävel hör att han sjunger six-string... Det låter ju för fan som att han sjunger:

"I got my first real sex-tape"

Your honor I rest my case
Virgiiiiin



Skriv FFS!
Namn: Anonym

Jag måste ju erkänna att jag gillar den här låten...

2009-04-21 @ 18:35:33
Namn: Virgiin

Vem är fegisen som är anonym?

2009-04-22 @ 01:10:43

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0