men den ska vara kall...

Jag tog bort den som stod här för att jag tyckte att det drog ner stämningen lite...

Kärlek, en illusion vi alla verkar älska att hata.

Här är en bild på the clash i Belfast. När jag var 16 år var the Clash det bästa som fanns, tillsammans med mopeder och en viss rödhårig pojke. Mopeden blev töntig, pojken krossade mitt hjärta och the Clash tömdes ut på sin magi.

Om jag träffade mitt 16åriga jag skulle jag nog tycka att hon var en idiot.
Jag skulle krama om henne längre och säga att allt kommer bli bra, sedan ge henne en biljett till Belfast och låta henne kyssa irlänska pojkar långt in på småtimmarna till The Clash låtar.

Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0