Martin Nilsson

VIrgin , Supper och Clown har smusslat och planerat ett litet projekt för bautabloggen. Varje vecka skall en av oss stalka en person i vår närhet. Och utföra en speciell uppgift som har att göra med personen. Denhär veckan hade jag Martin Nilsson. Eftersom det har varit mycket att göra just denna vecka har jag inte riktigt kunnat utföra min uppgift, men jag lovar att det skall bli gjort inom den närmaste tiden. Här får ni lite information om personen så länge.



  • Hanns fullständiga namn är Martin Håkan Nilsson
  • Han föddes söndagen den 22 juni 1990 och är alltså en Kräfta
  • Han tycker om Southpark
  • Han har beslutat sig om att resa till Asien efter studenten
  • Han hade Converseskor på julbalen
  •  som ni ser på bilden har han bara lockigt hår i topparna och platt på själva hjässan, lite som en tantfrisyr
  • Har ett ganska högt temperament och blir oftast sur vid förluster inom lagsporter
  • Han är nära vän med skolans värsta(och mest blåsta) brat 
  • I klassen hänger han annars hellst med folk som har liknande hårsvall(lockigt)

Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0