La VIRGIIIIIN is BACK!!

" The owls are not what they seem"

Det har talats bakom min rygg om att jag inte är tillräkligt devoted till Bauta längre.....

TYVÄRR FÖR ER HAAARR JAG ETT GANSKA CRAZY LIV, och inte tid för trivialiteter som denna!!!!

Under denna tid har jag:

¤ Utforskat vildmarken i Norge
¤ Medverkat i ett antal ganska högt ansedda filmer
¤ Unvikigt ett liv på den chesseiga sidan
¤ Gått ned sig i kärlek, utan en jävla massa ost
¤ Övervunnigt ett beroende
¤ Druckit en massa vin
¤ Haft ett Star Wars maraton
¤ Blivit en sk8are i själen
¤ Insett att jag är smartare än de flesta
¤ Elegans och Diskodans
¤ Funnigt lite soul
¤ Levt ett liv i dekadens

Listan har egentligen inte ett slut, gäntemot andra bautare....

Under tiden har andra Bautare:

¤ Saknat Virgiiin
¤ Gråtigt över Virgiiin
¤ Tittat på sina livermoderhalsar...
¤ Lekt nykterister
¤ Haft diarreé
¤ SKRIVIGT PÅ BAUTA

PEACE OUT




Skriv FFS!
Namn: Anonym

känns tryckt att ha dig tillbaka! :D

2009-04-12 @ 01:40:28

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0