Supper summer.

Okej , dags för mig att skriva om sommarminnen då.  Jag måste säga att jag har två på min första plats det ena är
Basketlägret i Koratioen.. På bilden nedan syns utsikten från planen. Tänk dig att svettas och spela basket i 30 graders värme och kunne se havet genom galler. Det var ren tortyr men de var värt mödan när vi väl fick gå ner och bada.  Fast det bästa med våran resa till kroatien var nog trots allt sista kvällen som spenderades på nattklubben apollo. Den innehöll allt, krossade hjärtan, ecstasy-killen, juckande bosnier, lyckliga par och långa strandpromenader.
image13

Den andra är självklart Peace and love festivalen 2006. då jag och min kompis stod i glassande sol och såg Håkan Hellström. Vi hade bara åkt upp över dagen (för att våra föräldrar inte tillät oss att åka själva) och allt var perfekt! De första vi gjorde var att stå längst fram på Kristian Anttila och bara känna oss bautacoola. Sen blev de Håkan Hellström, Hello Saferide(där vi också stod längst fram), Fierfox Ak, Sugerplum och mycket mer! Jag köpte min första Håkan Hellström tröja dessutom.
image14

to next time, Aloha
/supper >_<


Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0