Special-K, >_<

Nej nu får det vara nog! De senaste (iaf tre gångerna) som jag varit inne och kollat bloggen så har den där jävla reklamen för special-K tryckt sig upp i ansiktet på mig. GUD VAD JAG HATAR DEN! Så en fråga, vem är på min hata Special-K kampang?

Okej gott folk, hur många gånger måste jag förklara för er att det är förenat med livsfara att gå in på GinaTricot?
Att ni sedan väljer att gå in på mellandagsrean? Jag förstår inte en hur man vågar jag skulle då aldrig ha tillräkligt med mod. Eloge till dig Fish som visade den typen av mod! (du borde få medalj, jag ska nog fan se till att du får det också!)

Jag har börjat packa till min resa nu btw. Någon som vill att jag ska ta med något tillbaka? En kamel, Cleopatras läppstift, en taxi, eller lite av luften från världens tredje mest förorenade huvudstad kanske? :D Säg bara till så försöker jag fixa!
To next time, Aloha

/Supper >_<
image8

Skriv FFS!
Namn: Fish

En kamel jag vill ha en kalle kamel med en puckel (jag vet att det heter dromedar) en sån vill jag ha=)

2008-01-05 @ 22:22:50
Hemsida: http://bauta.blogg.se
Namn: Killer

Jag vill ha såna där giftiga pengar som man kan få magsjuka och dö av! :D Kan vara användbart känner jag på mig :)

2008-01-06 @ 14:14:57
Namn: clown

vi kommer sakna dig

2008-01-06 @ 17:02:33
Namn: Little

Jag tar läppstiftet :P

2008-01-07 @ 17:29:56

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0