My boyfriend like other boys, should I break it up? (A)

Okej, jag är lite bitter igen. Är det ganska ofta så det kommer nog ganska många sånna här inlägg framöver också.

Sitter i ett hotellrum i Cairo och TVstår på CNN. Det är CNN som jag är irriterad över just nu. Det är nämligen något slags Nu ska vi propagera den amerikanska mentaliteten genom att berätta hur ni ska leva era kärlekliv.

I alla fall så har de någon Doctor Laura i studion, först så klandra hon ner Britney Spear i i kvart, berättade hur det var självklart att hon var en dåligmorsa och att människor som Britney inte borde ha barn. Sen så var det tittarfrågor, Här är lite exempel:

Frågan: "is it normal to be called girlfriend ifor over three years?"
Svar: "Ofcourse not! after three years of dating you should have moved on and got married. No matter age. I belive that you always should and the first date tell the other person that you date to find a husband."
Jag känner att jag inte ens behöver kommentera detta... Tystnad

Fråga: "I have been married for 20 years and me and my husband work well togheter and get along well. Though i have never loved him. He knows this and he says it okey. We have a 17 year old son and I'm thinking of getting a divorce when he turns 18. Should I?"
Svar: "NO! You don't know what love is, if you lived whit someone for 20 years and get along well you do love him"

JAG ORKAR INTE, inte konstigt att amerikaner verkar korkade i allmänhet när de tar råd av sånna här gallningar.
(just nu skulle jag kunna joina FI).
To next time, Aloha
/Supper >_<


Skriv FFS!
Namn: Magic

åh vad mysigt att du skriver lite då och då!! jag är really faschinerad över dina upplevelser i egypten och ser fram emot bilder och mer berättelser!! hmm. jaa. det är väl rätt kristet i usa? skitsnack iaf. puss!

2008-01-10 @ 19:33:46
Namn: Supper

massa dumma sydstatsbor som förstör för resten av normala USA, (det sorgliga med den här tanten är att hon inte var sydstatare, GUD VAD JAG GENARALISERAR!), Tror/är lite säker på att USA precis som i Arabländerna är lite så att en liten klick dummhuven förstör våran bild av resten av människorna. Fast tvärt emot Muslimerna så verkar Amerikanerna vilja framstå som idoiter. De är ju lite komiskt faktist

2008-01-10 @ 20:43:20

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0