Happy Fucking New Year!

Jag älskade diademet som det stod så på!

Gott nytt år vänner! Att döma av tolvslaget blir 2008 bäst hittills! Det vet jag därför att det blir ju liksom som man hade det då, och visst ägde det! Your Magic firade med nyårskyss från packad, söt pojke som var förvånansvärt kort. Behövde inte stå på tå liksom! Och ja, Spicy, väntar med spänning på din historia. Med "spicy " details såklart! Några mer strul? Här berättas allt, okej?! Så blev jag nersprutad med champagne och kramad av underbara vänner som ni! Folket skrek utan minsta tanke på hur förjävligt hesa de skulle bli nästa dag eller hur svinigt kallt det var! Alkoholen och det nya året berusade kollektivet och jag ville bara pussa på hela världen! Festen fortsatte, och trots tveksam musik, var det röj och det var en massa trevligt folk där! Dansa, dansa, dansa! Vi måste festa igen snart! Lite lustgas från vän samt hans kusin från landet med betoning på sista. Det var killarna, jag Little och en gräddsifon! Hilarious! Ett minutslångt rus som kändes som en evighet att luddig, skrattig trygghet. Kan tydligen vara farligt i för höga doser. Keep that on your mind, tjejer. Efter att tydligen skrattat som en annan skrikhals var det dags för predikan. Typ bara för att det här var kul är det inte okej med droger. Sant. Kanske. Usch. Jag är för liberal. Och så var det dags att dra vidare.

Frusna, fulla jävlar påväg mot ett område långt borta och en varm buss. (Hörde ni förresten att idioter skjutit raketer inne i bussarna?) Busstaxin kom som en uppenbarelse, trodde fan att jag hallucinerade när vi skuttade in i den trots en försäkran om två timmars väntetid! Eftersom vi bara fick åka åtta gömde jag mig längst bak och allt gick strålande bra, som resten av detta år ska! Det var efterfest och vi träffade på söta Killer (snyggsnygg hårfärg!) som var gullig med boyfriend och allt, och coola Mushroom med sällskap ;). Det var superskoj att se er! Annars har jag bara en invändning, skriv i bloggen nu ni två!!!!!!!!!!!!!!!!

Dock var festen påväg att dö, och vi lite malplacerade. Killer tömde lite glittrig cider i mitt ansikte och visade sin köttade häl. Vi började fundera på hemgång med slightly panik. Som tur var hittade vi en bil. Mushroom var också med. Väl hemma hos tjejen vi käkade vuxenmiddag hos tidigare under kvällen satte jag och Little i oss diverse vitlöksindränkta saker och stupade på varsin madrass. För att citera min kära Little, och samtidigt nämna våra turkosa köksluckor som vi ska ha i  vårt maison, så kände vi oss (med hiskeliga andedräkter, lösögonfransar lite varstans och smygfylla) ungefär lika sexiga som två NATTBINDOR! För visst måste det vara det osexigaste som finns?

Väntar med spänning på påfyllning av stories här på Bauta! Over and out! /Magic


Skriv FFS!
Namn: Little

Varför har jag missat en hel drös av nyårsberättelser?! Men, jag hade ju det roliga kvar :P Och ja, det ÄR det osexigaste som finns!

2008-01-20 @ 21:12:43

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0