Fish's första inlägg!

Jag hoppas verkligen ni inte har glömt mig!

Mitt nya år kunde nog inte börjat bättre det här kommer att bli ett toppen år girls. Men champagne på nyårsafton när man är under 18 i mitt hus kan man bara glömma. Men pomac dracks det och i mina ögon funkar det minst lika bra. Jag, min kära flickvän och lille bror gick ut för att kolla på fyrverkerierna. Men det kunde ha slutat illa någon jävel hade inte fattat hur man skulle använda dom och sköt rakt mot oss. Idioter att skrämma min bror så där!

Men det roligaste var i alla fall på mellandags rean! Jag och min flicka gick in på ginatricot stället var så klart packat men människor (fast till och med jag hitta kläder i den röran) och man kunde knappt andas. Det var så klart en hel del fjortisar där  och en fjortis med sin stora syrra stog framför mig i kön. Jag är varken döv eller blind så jag hör att dom står och pratar med varandra om mig samtidigt som dom kollar så där snätt ni vet. Dom pratar om jag är en tjej eller kille. Visst kanske det var lite svårt att se med min nya peak jacka på som är väldigt tjock. Men i alla fall får jag en underlig känsla och kollar upp och ser deras blickar vandra från mitt ansikte ner till mina bröst! Ibland undrar jag vart gränserna går. Men men jag skiter i det och står mest och fnissar med flickan.
Men det roliga är dock att vi är på stan två dagar senare igen och samma fjortis är där men denna gång dock med en frortis vän. Och självklart måste hon berätta för sin vän om allt. Jag och flickan börjar känna oss lite förföljda inne på gina. Flickan brister till slut ut och frågar mig ganska högt om hon har 10 eller bara 3 kilo brunkröm på sig.
Så det kan gå.

Lovet har varit väldigt bra förövrigt! och ser fram i mort massa av era historier på måndag spec spicy's ;-)

/ Fish


Skriv FFS!
Namn: Magic

Härligt, Fish! Äntligen är du här! Kan btw tala om att det inte är bara du som blitt utsatt av fjortizzzar på gina. Vilket fenomen, alltså. Jag och killer snackade nyss om deras hopplöshet! Ser fram emot att se er alla snart!!!

2008-01-05 @ 14:34:19
Namn: Killer

Gina tricot är självaste helvetet!

2008-01-06 @ 14:13:11
Namn: clown

bra gjort

2008-01-06 @ 15:14:10
Namn: Little

Att gå in på GIna Tricot är nästan så nära självmord man kan komma, tack gode gud att vu alla har överlevt!

2008-01-07 @ 17:27:36

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0