Bah....aliens och skit

Hade mitt underbara såå övertygande argumentation för Aliens igår ;D Med tanke på att de flesta argumenterade om lite mer seriösa samhällsproblem så tror jag nog att de andra i min retorikgrupp uppfatar mig som ja helt enkelt lite wiliwiliwie coucou-coucou (knäpp). Men men jag känner att jag kan bjuda på det för tillfället ;D

Jag har lite andra prooblem just nu kan verkligen inte bestämma mig om jag ska ta ett aupair jobb i Italien där jag ska lära ungarna att prata engelska och spanska hela sommaren och samtidigt bo vid havet vid adriatiska kusten. Det kan säkert bli toppen och om jag skule stannat hemma skulle jag ändå bara jobbat. Men ändåå...jag vet intee heela sommarn ... please help mee girls i need youre advices know or never.

se you later aligator //CLOWN

Skriv FFS!
Namn: Little

Om det var jag, skulle jag aldrig göra det, för jag har så lätt för att känna mig isolerad och ensam utan kontakt med folk jag känner. Dessutom utan fet lön, nej. Å andra sidan, det kan bli jättekul.

2008-01-30 @ 19:06:59
Namn: Supper

oh va svårt! O.o jag menar vid Havet! fatta snyggaste solbrännan! .. Men jaa iofs missa Svenskdundersommar här med oss? Svårt..

2008-01-30 @ 19:53:57
Namn: Fish

Det låter skit coolt att åka ju!

2008-01-31 @ 13:36:57
Hemsida: http://bauta.blogg.se

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0