2007års sista dag!

Min nyårsafton började med att jag vaknade klockan halvtre på eftermiddagen, åt frukost till tre och sedan vid halvfyra fick panik då jag fick reda på att jag skulle vara hos min kompis på finmiddag klockan fyra. Så det var bara att fort fixa ihop en skiva men vad enligt mig är musik man borde festa till (vilket nästan ingen tyckte då alla bytte ut min musik så fort jag inte kollade).

 

Jag kom i alla fall dit (en halvtimme försent och något svettig av att ha gått hela vägen hem till henne, egentligen är det inte långt men jag tyckte det då).

 

Maten var god och sällskapet trevligt (bland annat var våran egna Spicy där). Jag började även på min nya dokumentär 2008 där alla mina intervjuoffer bara sprudlade av lycka över att bli tvingade att säga en massa pinsamma saker framför en kamera.

 

Vid åtta började det droppa in mer folk. Det skulle nämligen bli riktig fest. Folket som kom först kan jag i ärlighetens namn inte säga speciellt mycket gott om. Mest av gamla uppfattningar av dem (och jag är nog ganska långsint). Men Spicy kanske kan gå in på lite mer vänliga beskrivningar av dem. Kort och gått så var det folk från min gamla högstadieskola.

 

När festen väl drog igång så kom det mer folk, en massa som jag inte hade en aning om vilka det var och en hel del som jag var uppriktigt glad att se. Bland annat två som, efter dramatiska telefonsamtal och taxi ringningar lyckades ta sig dit nämligen Little och Magic!

 

Festen flöt sedan på som fester brukar flyta på. Folk gick, folk kom, folk strula (här några av våra egna, speciellt Spicy har en hel del att snacka om på den fronten), folk använde lustgas (Magic sa precis efteråt något i stil med "Det var som att vara hög") och folk försvann för att aldrig bli hittade igen (eller?). Tolvslaget kom och alla samlades utomhus för att se på fyrverkerierna, försöka öppna champagneflaskor och frysa fötterna av sig.

 

Kvällen slutade för min del med att försöka leda min kompis, (som kanske hade druckit lite för mycket) hem till mig vilket tog sin tid, hon glömde t ex hela tiden bort vart hon lagt sin mobil och att försöka hitta hennes jacka var helt jävla hopplöst då hon inte kom ihåg hur den såg ut mer än att den var grå. Men vi lyckades tillslut och dagen har spenderats tittandes på dålig TV. Perfekt dagen efter helt enkelt.

To next time, Aloha
/Supper >_<


Skriv FFS!
Namn: Magic

Hallooooooooooo Supper! Fan vad glad jag blev när jag såg dig där igår!!!! Måste parta igen snaaaart, alla tjejer!

2008-01-01 @ 23:42:00

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0