tvspel vs. matte?

vet ni vad? Egentligen har jag fysiklektion just nu, Just nu sitter spicy, clown, Little och Fish och försöker förstå fysik B. Men inte jag, varför?
Därför att jag missade bussen, verkligen totalmissade bussen. Såg hur den gled in på hållplatsen precis då jag var på gränsen om man skulle hinna springa eller inte, hann inte men blev äckligt svettig.

Så nu har jag ett val,  ett: jag kan bestämma mig för att åka ner till skolan och gå på mina två kvarvarande lektioner eller två: sjukanmäla mig och stanna hemma och spela tvspel.

Bara för att göra klart hur korkad jag egentligen är, här är anledningen att jag missade bussen:
Jag måste gå till bussen kvart över. Tio över sätter jag mig vid datorn och börjar googla på Joe Dampsie. Kolla in Skins btw världens bästa TV-serie.
image9

To next time, Aloha
/Supper >_<



varför uppdaterar vi inte bloggen längre?
HA! JAG VAR INTE BITTER!







Skriv FFS!
Namn: clown

hahah nej du var bittäääär det är stor skillnad lovar ska bli mer aktiv men just nu har jag inget liiv..hah bara plugg

2008-02-18 @ 18:43:45
Hemsida: http://car0l.blogg.com
Namn: Little

Nej du, jag var inte alls där. Vad jag gjorde ska jag nog inte nämna med hänsyn till kräsmagade läsare. Tyck synd om mig!

2008-02-18 @ 22:29:07

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0