Jag ser ljuset Jonathan!

I just have to tell you guys about this!
(nej men det är inte så speciellt men jag orkar inte plugga just nu, allt för att slippa!)


Var ute och gick min vanliga promenad idag vid sju sådär.
Min vanliga promenad är en  liten runda som är allmänt känd (i alla fall här ute på landet) den går i alla fall förbi en kyrka och några åkrar.

När jag går där med åkern på ena sidan och järnvägen på andra ser jag ett ljus. Ni vet end of the tunnel ljus.
I alla fall så tänker jag, det är säkert en cykel. Men ljuset kom inte närmre mig, jag gick närmare ljuset.
Så jag tänkte står cykeljävlen still?
Ljuset försvinner.
Jag går vidare.
Ljuset kommer tillbaka.
Jag stänger av min musik och hör något som låter som en moppemotor.
Ljuset står förfarande still, eller gör det det? Nej. Ljuset rör sig sakta mot mig.
Jag går vidare. tänker säkert någon moppe som inte funkar.
Kommer närmare och närmare ljuset. Så ser jag hur det är en moppe och hur den vänder (precis innan skogen vi nu är på väg in i).
Jag tänker okej, de här var ju lite skumt.
Ser hur någon springer med moppen mot skogen.
Kommer själv in i skogen, inga spår av någon moppe någonstans, ljuset är också borta lika så ljudet.
Jag går det fortaste jag kan med hjärtat dunkande i hundraåttio upp för världensdrygaste backe.
Jag tänker, jag överlevde.

to next time, Aloha
/Supper >_<



Nu får ni andra för fansen börja skriva!
och Little bli frisk!

Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0