Bokrea=Krig

Jag var på bokrean idag med min kära broder (målet var att köpa 2 kokböcker till mamma för att hennes samling skulle bli fulländad= 100 kokböcker). Jag tänkte att om man väntar någon dag så kanske det inte är lika mycket kaos som precis i börja. pheuf..NO WAY det var typ värsta kriget inne på akademibokhandeln folk, slogs knuffades, revs och det skulle inte förvåna mig om de också bet varandra bara för att få tag på de böcker som de ville åt. Det var i nästan i klass med HMs designerkollektionsrealeser...fast bara nästan. Kön riglade  nästan ut ur butiken, trots att alla tre kasorna var öppna. Så vid bara åsynen bestämmde jag och vi oss för att genast vända om, vi var helt enkelt inte beredda att komma ut blåslagna flera timmar senare med en sönderriven kokbok i handen.

see ya later aligator ;P ;D

// Clown

(BTW will jag önska Supper grattis på 18 års dagen :D)

Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0