Blajs!

Ni behöver apsolut inte läsa detta! Man jag vart så upprörd över en massa saker så jäg tänkte varför inte bara skriva min ilska är... Men som sagt ni behöver inte läsa!

Jag önskar man kunde skrika fula saker i bland men på vissa ställen gör man bara inte det det e förbjudet! Men jag blir så arg! jag tycker så synd om vad ska vi kalla dom mina "små tjejer" dom jobbar och står i men vad fan får dom för det inte ett skit bara massa tjat på sig jag blir ledsen och arg när jag ser det!
Jag menar om ni gjorde ett jävligt bra jobb vill inte ni bli peppade!

Och denna "gammling" kör inget än att kommer och tjata fatta att jag inte vill saxa någon benen kan fan gå av är inte det att ta i lite väl mycket! Jag kan saxa annars men inte där det måste ni vell förstå! *ilskan kokar*

Jaja tjejer sorry men nu känns allt mycket bättre när jag har fått ur mig det!

Nu är det att plugga Matte (skit) C som gäller! Jag tänker på er alla! Själv sitter jag med dunkande huvud värk icg svidande bränsår på armbågen men men det e bara att hålle huvudet högt och bita i det sura äpplen!

Ses i morgon/  Fich


Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0