Lördagskväll

Hej älsklingar!
Här sitter jag en lördagkväll. Självmant och valt. Kanske tragiskt, men mest skönt. Tog nyss buss hem från vår spännande innerstad och en engelsktalande fika på huset. En av mina vänner hade tagit med sig en tysk, så det var till att vara artig. Dagarna till ära, ja-då-ni-ska-få-höra-en-fantastisk-nyhet, beställde jag en Rio Carneval. Och jag som inte ens gillar kaffedrinkar, speciellt inte med hasselnöt och vit choklad. Sån smak är way to girly för mig, skulle jag nog säga. Fniss. Den var ganska sliskig. I vilket fall som helst kände jag såhär att jag läääär ju liksom fira!!! Och vad kan passa bättre än en Rio när man ska till Brasilien!!!!!!!!!!!!! YippieyippiieYAY! WIIIIIIIIIIIIIHOOOOOO!!!

Min lycka vet inga ord, och på natten kan jag inte sova. Och så är jag typ hög sen i förrgår kväll då jag fick the magic call! Jag liksom vandrar redan runt i kokosdoftande paradise och är asbrun och alla är snygga och intressanta. Pissregn och en enorm julskinka i kylen som VI helt enkelt MÅSTE äta upp innan vi får nåt annat (/mamma) bara fladdrar förbi typ. Det är föreningen, kära ni, igen! En månad i Brazil med sjukt coola människor från hela världen att lära känna, diskutera med, lära sig av, dansa samba, våga sig på en brazilian wax med kanske (AAAAAAAAAAAJ! Men fan vad sjukt!) och röka sönder med! Det kommer bli helt och hållet underbart -fantastiskt-crazycrazybäst!!!!!

Så vet ni det, vänner! Jag hoppas att ni inte är för avundsjuka, för jag tänker köpa med mig snygga havaianas till er alla! FOR DUMMIES: Bästa flip-flopsen som finns, galet god kvalitét och asdyra här och svinigt billiga i landet med Amazonas regnskog, steksol och brigadeiros (FOR DUMMIES IGEN: Godis som är typ som kola fast bättre!) Min stackars mummi ser skräckslaget lycklig ut. "Det här är ju en fantastisk chans, min lilla Mys! Men... det är ju jättefarligt där, Fia-Rosenknopp!" On and on. Stackars ensamma päron! Hon vet ju att hon inte kommer sova på fyra veckor och jag älskar henne sju varv runt jorden och tillbaka för att hon fortsätter släppa iväg mig på äventyr ändå (nämnde jag att jag var i Costa Rica som elvaåring?!)! Destination Brasilia, landets huvudstad som är proppad av modern arkitektur med betoning på betong och glas (staden byggdes från grunden på 60-talet), och ett avskräckande exempel på klasskillnader. Av de drygt 2 miljoner invånarna lever hälften i slum. Föreningsmedlemmarna är givetvis the riches, Brasilien är typ nr. 1 av föreningens medlemmar och vi förväntas leva i hyfsad lyx. Crazy! Vad som också är crazy är att campsiten antagligen kommer vara omringad av vakter. Men gud vad jag ska leva där! Lever fan redan för det!! Och mycket annat såklart, där NI spelar roll! En jätteroll! Därför ska jag såklart uppdatera Bauta på plats! Det måste ni också göra! Är ni med på att detta 2008 ska bli bäst och att sommaren ska äga fett jao! Bra! Tack för 2007 förresten! Det blev en ljus höst.

Btw, Little! Jag är också, som Supper, intresserad av din äppelteori! Det är ju en hel vetenskap! Dessutom uppmanar jag samtliga singlor att hångla i övermorgon! Hihi!

Öhm. Vad Magic svamlar ikväll (hatahatahata när folk pratar om sig själv i tredje person! Oj.). Skulle kunna babbla på i oändlighet om allt och inget. Julen tillexempel. Skrikande barn utklädda till sköldpadda och spindelmannen. Att jag bara åt lax (det fanns typ alla sorters man kan tänka sig <3varmrökt<3). Att de vuxna drack så mycket vin - asmycket så att vi inte kunde gå på midnattmässan (kul), och att jag kunde lite fler frågor på nittiotals-TP än förra gången! Rökte inte på tre dagar, och fick till följd megafreakad röst. Jag lovar och svär, det är inte bra att inte röka! Om ni undrar så är den som vanligt nu... !

Nu ska jag se på TV med min hund i brist på intressant sällskap.

Over and out och jag ser fram emot uppdateringar från er alla! / Magiiiiiiiiiiiiiiiiii

Skriv FFS!
Namn: Supper

Aah fyfan va härligt :D Värme i en hel månad ! Lyx är ordet :D Jaa det är bäst att du har med dig gifts back. Annars så tror jag den svenska avundsjukan kommer sätta in.

Great fall indeed, jag menar vi blev ju vänner ;)

Btw nittiotals Tp är så jävla kul! Älskar Spice girls frågorna,! Men lyckas aldrig få dem.

2007-12-30 @ 01:54:05
Namn: clown

Åhh...ditt lilla lyllo...vi kommer tänka på dig, och förståss sakna dig..men hoppas du får det super och du måste verkligen bring us back some sunshine:D

2008-01-01 @ 07:49:13
Namn: Little

Du vet att jag är avundsjuk

2008-01-01 @ 17:08:42

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0