Ett rop på hjälp ! (innan jag dör av irritation)

tror de stod något i första inlägget om att jag är viljestark. Egentligen är det en snäll omskrivning av Envis och att jag är enormt lättstörd på saker jag inte tycker om.


I tristess så beslutade jag mig för att klicka mig runt på random bilddagböcker eftersom jag för tillfället har så jävla tråkigt (ni vet den där knappen som ser ut som en tärning).
Av någon anledning så ville den lilla tärningsjävlen att jag skulle hamna på varenda fjortisbilddagbok det finns i det här landet. Ni vet de där där det bara finns bilder på dem själva tagna med någon dålig mobilkamera. Ibland även någon bild på deras "bästiiis" med texten FAAAAAN VAD JAAAAG ÄÄÄÄLSKAAAR DIIIIJ! under.
Men till slut måste även bilddagboken tömts på dessa för jag hamnade då på något som jag faktist stör mig ännumera på.

Nämligen en bilddagbok tillhördande någon fet tjej i 25 års åldern med Lindex kläder och fult hår. (varför ska alltid dessa tjejer envisas med att färga sönder håret tills det bara finns ca tre hårstrån kvar på huvudet de kan blondera?)
I alla fall så självklart visade sig att puckot har pojkvän (om än lika misslyckade, ni vet raggar typen med volvo, keps och ultimatule tröja).

Så i ett desperat rop på lite tröstande ord efterlyser jag Littles fantastiska teori men äppelträdet! Skulle du kunna lägga ut den när du får tid?
to next time Aloha
/Supper >_<

Skriv FFS!
Namn: Killer

Jag älskar när du är bitter, haha!

2007-12-29 @ 11:39:49
Namn: Magic

Vad heter människan? I could use a good laugh:D

2007-12-29 @ 22:15:48
Namn: Supper

HAHAH , Jooo som tur är så sparade jag faktist denna underbara tjej!
anypany is her namne, laugh along!

2007-12-29 @ 23:26:05
Namn: Little

Ska bli, så fort jag får tid :D

2008-01-01 @ 17:03:52

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0