A night out

En sömnlös Magic har precis loggat in. Skulle gjort det långt tidigare om det inte vore för att moi och min förvirring helt hade glömt bort hur man tog sig in här. Nu vet jag inte vad jag ska skriva. Får lite prestationsångest och sånt och hoppas att det löser sig med tiden. Ett första inlägg är väl framsteg och jullov är också ett sådant!

Jag är crazy stolt över en hel massa grejer just nu! Typ mina föredetta klassvänners, men alltid alltid nära, utmärkta prestationer på det kemiriksprov som gett stirriga ögon och armsvett. Och nu snackar vi mig, "svikaren", som inte ens gjorde provet! I vilket fall som helst så är ni bäst!

Sen är jag stolt över sällskapet på typ 15 pers som intog ett av stans mysigaste pasta och pizzahak igår. Väljer att kalla det just så för att jag alltid har drömt om att ha ett hak. Stilen är stearinljus och att sjunka in i mer eller mindre djupa samtal och se sådär jättevuxet engagerad ut. Rödvinet saknas ett tag till, liksom att följa J:s exempel och beställa en rätt för 200! Och dessutom har undertecknad för dålig bordskick för att gå på restaurang.

Därpå följde hysteriskt ringande efter langare för illegala substanser i form av relativt oskyldig smuggelsprit. Jag skuttade obekymrat och lyckligt vetande om att minst två av mina juveler hade dricka till mig också. Skuttade. I decimeterhöga kilklackar. Åh, Magic var mäktig igår! Jämnlånga Spicy var en pygmé och allt såg väldigt litet ut därnere på marken. Det var en spännande upplevelse i väldigt fina, somriga skor.

Då vi inte fick napp skyndade vi raskt (lite för raskt för heels:en) mot bussen. Det var klassfest i nåt skumt hus som vi verkligen diggade. Då vi tillsist hittade dit, nedkylda och personligen lagom skärrad då undertecknad (igen!) hade råkat kalla några lokalbor både loosers och drägg. Vi började strax dricka för att komma ikapp våra vindögda (och då syftar jag synnerligen på en, eller två, av dem!). Det blev dans av obestämd karaktär. Äckliga och goda drinkar, till min lycka fanns det både cigaretter och cigarrer. Sistnämda var en ny upplevelse för mig, och jag ger faktiskt inte mycket för den. Nåväl, trettiokronors kanske inte är mycket att hänga i granen. Allt blev ganska crazy med toabesök med boys i bastun (låter knäppare än det är), bekännelser på sanning eller konka och låten "Livet är en våldtäkt". Har jag sammanfattat kvällen okej? Borde kanske lägga till att någon av oss fick sig ett randigt strul! Det var i alla fall en väldigt bra kväll som avslutades med att fyra katter plus jag tryckte praktiserade skavfötters i mitt lilla rum. Mysigt! Sjukt vad underbara ni är, allihopa! (Vi måste förresten bjuda in saknade till Bauta!)

Idag har jag varit lite bakis, vilket förvånade mig eftersom jag tog det relativt lugnt med drickat igår. Har inte heller rökt, förrutom en nyss med grannen. Men den räknas inte. Fråga mig inte varför! Istället för att proppa i mig giftiga substanser och lukta illa har jag inte suttit framför teven och fisit. Har uppfunnit nyskapade julgodis, lagt i askar åt oanande släktingar och bakat en massa kakor med fint rosa strössel på. Det tog en jävla tid!

Nu ska jag susa i säng! Jag tycker väldigt mycket om er ska ni veta! Efterlyser tankar om luciamyset samt att vi styr upp Bert-kvällen.

Klart slut varulvstjut får duga tills jag kommer på nåt fiffigt. Puss!

Skriv FFS!
Namn: Little

Du är så underbart bra på det här så jag kommer aldrig våga skriva i den här bloggen!! Bert-kväll oh ja! Och du är ju liksom underbarast av alla

2007-12-22 @ 11:43:51
Namn: clown

vi måste ha bertkväll!!!

2007-12-24 @ 08:49:00

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0