A bauta happy new year!

Nej, nu är det inte långt kvar! Snart lämnar vi detta år 2007 bakom oss och blickar fram emot ett nytt och fräscht 2008 ( som förhoppningsvis kommer bli en aning bättre än detta år även om 2007 varit ett grymt år).  Magic kommer säkerligen ha ett helt sjukt bra 2008 eftersom jag nyss läste nyheten om Brazil. Vi ( ja, jag talar för oss alla här på bauta) är en aning avundsjuk på dig och alla dina coola resor men självklart lovar vi att håll dig uppdaterad med alla spännade news som händer här hemma i vässan medans du är på vift, självklart vill vi också läsa om alla snygga och brunbrända män du haffat därborta. 

Som sagt nu är det inte långt kvar, dagen som vi laddat för nu hela lovet! Föhoppningsvis och säkert kommer kommer vi alla att få en perfect day tomorrow! och jag kan nästa lova att jag till 100% vet vilket samtalsämne som kommer att upp ta största delen av våran ledig tid när vi återser alla i plugget efter jullovet. Därför laddar vi för PARTY!!!

GOTT NYTT ÅR!
// Spicy 

Skriv FFS!
Namn: Little

Och vi laddade rätt!

2008-01-01 @ 17:10:26

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0